Fredag,stress dag

Hej alla sötnosar! :)

Hoppas ni har haft en skön och lung fredag som kanske slutar i soffan framför let's dance finalen?
Det gör nog min iallafall. Det blev skola idag,kände inte av någon halsont elr förkylning. Men det blev knappast något jobb i skolan. Hann skriva 5 rader i min svenska berättelse och sen hade jag typ 1.30 min musik.

Inte slut där,var tvungen att stresse vidare till köket där jag skulle stå och diska av skolans mattallrikar. Som tur var var vi en årskurs minde (åttorna i falun) så det gick ganska enkelt för mig,emma och tove. Vi var ett jätte bra team tyckte både vi och lärarna ;) Haha,åkte hem själv för jag skulle fylla i något om skolan. Och när jag ska byta tåg mot farsta så missar jag båda två. Typ medvetet den andra ..

Nu ska jag surfa runt lite,sen hoppas jag på käk inom kort!

http://theblackjacker.se/wp-content/uploads/2009/09/musik-300x300.jpghttp://idathe.files.wordpress.com/2009/03/dirty-dishes.jpg

Saknar fotbollen som in i h*lvete,vill träna & spela!!

Postat av: Jag vågar inte skriva mitt fucking fula namn.

Hejhej! Jag tycker du verkar så shysst (går i din skola) och jag vill jättegärna bli kompis med dig, men vågar inte. Jag är rädd att prata med andra, för jag tror att de ska tycka att jag e ful och jobbig :( Men snälla, kan inte du och Hedda komma fram till mig och säga hej? skojade bara, för ni tycker säkert jag är en tönt och en nörd. Men OM ni tycker det, tänk inte så då innan ni ens har träffat personen. Du är en sån person som har allt, glöm inte det...<3

2010-04-01 @ 16:17:21

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback