Fotbolls träning nästa !

Jag var tvungen att göra so-prov efter skolan. Som tur satt jag med min kära gamla fotbolls vän carro. Vi satt först och snacka men sen blev läraren sur så du flytta carro :/ Jag och felicia hade bästa mattepasset idag med alla killar. Nääh,men vi satt och kasta lappar med anton o isak. Och sen satt anderas och calle och typ skrek på mig hela tiden.

Men nu blir det ombytning och sen till speedwaybanan (stavning?)


Carro ägde den snyggaste nykeln i sverige just nu (om ingen annan också har en sån) VILL OCKSÅ HA!

Postat av: Felicia

SV:haha tackar tackar!<33

2010-03-11 @ 15:01:26
URL: http://fillessnygga.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback