Hat trick

Ska strax börja sminka mej, platta håret och sen sätta vara lite social med bigge (som hunden nu kallas).

Men ang. rubriken så spelade jag match idag. Vi samlades 9.45 så jag hade ingen tid att blogga. Jag hade tyvärr ont i magen på uppvärmingen. Men det gick över, och vi startade bra. Mickis och Moa satte två bollar i nätet, stuvsta kvittera med en boll. Och sen hände inte så mycket i första halvlek. Det var inte speciellt mycket spel på min kant.

Det var faktiskt i andra halvlek som det börja rulla på. Jag vila första 5 minutrarna, hade lite ont i högra axeln. Moa blev fälld strax utanför straffområdet, stuvsta fick med sig ett gult kort. Hon hade världens friläge som skulle blivit mål. Moa får ont, går av och dom sätter in mig på center forward. Något som är väldigt ovant för mig.

Men eftersom man spelar med svriges bästa tjejer löser sig det mästa. Deras backlinje låg iförsig på halvaplan hela tiden. Men snabb som man är så springer man förbi på hedda framspelaningar. Och sätter 3 bollar, en HAT TRICK, så jävla lycklig man är!

SÅHÄR LYCKLIG ÄR JAG JUST NU! <3

Postat av: Olivia

Haha lite sent men... stort grattis till hunden! :)



Kram olivia

2010-06-13 @ 15:30:51
URL: http://oliwjah.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback