AROSCUPEN VÄSTERÅS 2010

Spelet gick år helvete i cupen, men vi hade jävligt roligt iallafall! Tog med mej digitakameran och sen hade jag mobilen. Är sjukt trött så bilderna får förklara min lilla resa ..

Påvägen t västerås, jag och alice flumma som vanligt ..

Torsdag kväll.

Jag och joanna satte på oss keps och glajjor och blev hiphopasre för minuten! (fb profilbild frästen)

Team ICA

Hemresa, första soliga dagen frästen (den ända dagen på vi INTE spela )

Jag och matilda när vi vänta på bilen.

Glassen som jag kom på inte var laktosfri och fanny.

Spelarbevis, hemmresegodis (som vi åt upp när vi kolla på finalen) och matilda.

Vi stanna på 'sveriges största godisbutik' påvägen hem!

Dom här två låtarna spelades antingen i lurarna eller så sjöng man i omlklädningsrummet.

TACK FÖR EN UNDERBAR RESA TJEJER I ENSKEDES U LAG!


Postat av: hedda

Nu blev ja sugen på godis juh !!

2010-06-22 @ 04:15:59
URL: http://oolydigast.blogg.se/
Postat av: Bella

Synd att det inte gick så bra:(

Jag kommer ihåg Aros hade velat åka dit men vi var ju i Örebro haha

Vi får träffas nån dag fast på söndag drar jag till Frankrike men vi kan väl höras och jag ska få tillbaka min gamla mobil äntligen

vi ses KRAMAR kompisen Bella

2010-06-22 @ 10:29:18

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback