Hänger på djurgår'n idag!

Om en timme typ ska jag möta hedda, sen drar vi till grönan och e där hela dagen. Ni vet nina, som jag träffade för några veckor sen. Hon gick ju i min klass till trean, och hon ska följa med idag. Hoppas det inte blir så vamt. Menmen, vet inte hur länge man blir där för jag mår faktiskt lite illa just nu.

Nu: Klä på mig, sminka & ta en macka! :)

UPDATE: Inge grönalund för min del, mår jätte illa och det känns sådär lagom kul att åka karuseller när man e sådär spyfärdig..

http://www.spci.se/jubileum/bild/blockfiskkarusell.jpg


Postat av: Nina ;)

Hahah jag gick faktist till 5:an inte till trean :D haha men bra att du mår bättre nu! (Y) <3

2010-07-07 @ 23:51:06

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback