Fotbolls final

Halvlek i VM finalen och jag passar på att skriva lite. Det har verkligen vart en as varm dag och vi har badat mycket. Har fått lite färg på benen och ansiktet tror jag. Grilla gott till middag, och sen gjorde jag en jätte stor och dog fruktsallad idag igen. Det är verkligen toppen med frukt på kvällen, det är gott, enkelt och mycket nyttigare än chips och godis. Jag och min syrra tog fasktiskt fram ansikts pennorna som vi brukar använda på haloween och måla oss lite.

älskaälskaälskaälskaälskaälskaälskaälskaälskaälskaälskaälskaälskaälskaälskaälskaälskaälskaälskaälska

Postat av: C A T T I S / all about photo

anmäl dig gärna till fototävlingen på min blogg! :)

temat är sommar :D



ha en fin kväll,

kram cattis :)

2010-07-12 @ 18:28:51
URL: http://cattislife.blogg.se/
Postat av: Anonym

chips och godis in my heart <3

2010-07-15 @ 21:51:56
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback