I parken

Idag så tillbringa jag min dag förutom i förmiddags i parken. Det var typ någon parkdag med 5 kamp,frågesport,musikkryss och sen lotter och sånt där. Jag var där med ellinor,alice och hedda. Vi körde först 5kamp som var jätte roligt. Jag vann på en gren som jag vet men den sista vet jag inte riktigt. Sen tog vi saft och bulle och typ klättra i något nät. Sen drog alice o hedda medans jag och ellinor var kvar. Vi gick tipsrundan som var jätte svår att  hitta vart alla lappar var men det gick bra. Sen tog ellinor en korv och jag en till bulle och så satte vi oss på gräset o lyssna på prisutdelningen för alla grejer. Vi vann inte på något men Conrad vann typ 3 grejer och Hilda (cornelias kompis) vann typ också något :D

Sen satte jag mig här och fixa ny design på bloggen. Vad tycker du?


Postat av: fanny

att bli veckan blogg!!!:P

2009-09-06 @ 17:19:12
URL: http://fannysh.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback