Efterlängtad Tisdag

Jag har längtat mycket efter den här dagen men det som jag längtar efter är inget som har hänt en. Utan som kommer hända om en timme ungefär. Jag,Matilda och Johanna ska hålla i 01 träning vet nt om det blir hela eller halva med iallafall :D

I skolan idag hade vi kurs dag vill säga NO & SO dag. Vi jobba mycket med växter. Men sen hade vi lite europa och ett häfte om Linne. Sista lektionen var foto och jag blev nog inte så fin. Jag log lite för mycket. Jag som hade tänkt att ha stängd mun men nu blev det tvärt om,haha.

Efter skolan cykla vi hem och sen till donken och käka glass men as många. Vi var nog säkert 15 personer där och det blev lite rörigt. Det kan nog många hålla med om. Asså det var bara några som höll på. Dem som var där var typ Hedda,jag,alice,johanna,bella,alexS,frasse,hugo,anton,jonte,darian,fille och niclas. Sen när jag och Hedda skulle gå hem så gick niclas och alex med oss. Asså niclas bor ju dittåt men alex följde bara meh.

Det var jätte roligt och vi satt typ och snacka jätte länge. Niclas och Hedda säger att jag och alex passar ihop men jag har redan varit tsm med honom så nej,(på ett tag iallafall) haha! När killarna skulle dra sen så krama niclas hedda och dem var as gulliga. puss


Postat av: Nathalie

Hej söt blogg !

Allt bra med dig ? ;)

2009-09-15 @ 18:41:29
URL: http://torpenbergs.blogg.se/
Postat av: emmae

supersöt blogg du har!=) nominera gärna din blogg i tävlingen *''Veckans Blogg''* hos mig!:D

2009-09-15 @ 19:51:42
URL: http://fjortondefebruari.blogg.se/
Postat av: Elin

vilken photoshop har du ?

Men vart kan man ta klistermärken elr vad det där heter som är blommor och det ?

2009-09-16 @ 15:55:03
URL: http://alltidjah.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback