Fotbolls träning & varm choklad

Sitter just nu på mitt rum och drack precis en kopp varm choklad. Jätte gott! Träningen gick super bra och jagär stolt över min insats. Missade ju förra torsdags träningen och den i måndags så det var bajs najs att få kommer tillbaka. Jag hängder ju inte med till åland och då kommer dom at ha ledigt från fotboll på måndag men jag ska kolla med bellis eller någon om den skulle vilja hänga med ner och kicka lite grann. Nu ska jag snart lägga mig. Trött idag + att jag ska upp imorgon också! x) Här kommer några bilder från idag!



(sista bilden var från igår när vi var hos hedda)


Postat av: hedda

hehe.. :)<33

2009-10-02 @ 14:16:49
URL: http://heddish.blogg.se/
Postat av: fanny

picasa 3 och paint:)<3, vi ses snart

2009-10-02 @ 14:50:57
URL: http://fannysh.blogg.se/
Postat av: Sonja

Vilka fina bilder du ändrat till! Maten var väl god som vanligt! Härligt att få äta på restaurang en vanlig fredag! Ska tänka på er nästa vecka när vi ligger i solen.(Tänk om det blir oväder där?) Hörs när vi kommer hem. Kram från farfar och mig.

2009-10-02 @ 19:43:42

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback