12.

Hände som sagt inget mer igår. Imorse så mata jag loppan som blev jätte glad. Jag mata henne med munnen och det e jätte gullig för hon typ använder inte tänderna utan läpparna. Sötnos ..  Vi kanske skulle gått på bio idag men jag har lite ont i armen och känner mig fökyld så det blev inget. Snart ska vi väll käka någon lunch och sen ska jag sälja lite jultidningar och efter det blir det ännu mera tråkig engelska.


Det kommer några bilder på mig och Loppan senare idag. Åhh,vad jag vill träffa Isabella!



Får duga sålänge ..
Juste,ska fixa till designen senare också. Det blir samma bilder
fast lite roligare och med meny och sådär!


Postat av: söta emii

snygg design!!

2009-10-11 @ 12:25:26
URL: http://emiisliv.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback