Sjuk,igen !?

Hejjsan :)

Jag fattar inte vad det är för fel på min kropp,jag var sjuk förra veckan också ! Nu börjar jag blir trött på dom här små förskylingarna och ont i halsen grejena.Jag vill kunna gå till skolan och vara med kompisar.Jag vakna halv sju.Jag har sovit skit dåligt inatt.Igår kväll kunde jag inte somna,jätte jobbigt.Jag gick upp och satt med pappa och syrran vid matbordet.Jag tog bara lite varm choklad så skulle jag äta mera sen när dom gått.Mamma gick sist och då la jag mig i sängen och somna.Jag sov i cirka två och en halv timme,skönt som tusan.Sen åt jag frukost och mata loppan.Nu ska jag vara med gullungen och sen ska jag äta runt ett.




Älskar dig Nathalie Torpenberg <3
www.torpenbergs.blogg.se





Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback