aroscupen 2009

Som sagt så kom jag hem ifrån aros igår kväll. vi skulle direkt till farfar så ajg ahn inte skriva men nu har jag tid så jag tänkte skriva lite kortfattat om dem här 4 dagarna !

Torsdag: Nu på morgonen åkte jag och mamma till eriksdalsbadet där vi träffa klara och mormor. vi hade jätte roligt och klara ville vara med mig hela tiden i den lilla poolen. sen klockan halv tre kom morfar och vi åkte hem. hemma kolla jag så att allt var med och sen gick jag och mamma ner till tunnelbanan :) där mötte vi typ hela laget och sen klockan fyra åkte vi till västerås. när vi var framme vid skolan (st. ilians skola) så packa vi upp i vårat rum,vissa spela fotboll,vila,tagga och sen hade jag natta och ellen allsång på skansen,haha x) på kvällen somna jag typ halv ett.

Fredag: vi hade våran första match tidigt,klockan åtta (andra gruppen också,vi är två grupper eftersom att vi är så många)
vi vann våran första match med 3-1 mot aros. sen kolla vå på andra gruppen klockan 1 och sen efter det bada vi. melina mådde dåligt och kunde inte spela men på badet hade vi jätte roligt. jag åkte med ellen och emma och sen var vi med någon liten kille som typ hade öl mage (sa ellen) haha x) på kvällen spela vi också match,vi vann då mot åkersberga med 1-0. På kvällen somna jag typ jätte fort,skönt!

Lördag: vakna halv åtta idag och gick upp. sen åt vi frukost och klädde på oss matchkläder. idag skulle vi spela våran första match mot värmdö och då förlora vi med 2-1 :(  sen spela vi klockan ett och då vann vi mot IK frej med 1-0. sen på kvällen var det kvartsfinal mot enebyberg (dem bara tjonga bollen) och då förlora vi med 2-1(jag gjorde illa mig på smalbenet och kunde typ inte spela i andrahalvlek) på kvällen somna jag jätte fort och imrogon ska vi hejja på våra grannar på skolan som har kommit till kvartsfinal (FK bromma)

Söndag: idag så vi gick upp jätte tidigt och åt frukost klädde på oss och sen åkte vi till branthovda. där dem skulle möta skiljebo. först låg dem under med 1-0. men sen blev det 1-1 tror jag och straffar. dem körde 8 straffar tror jag innan det blev klart att skiljebo skulle gå till final. det var så himla trost för bromma var bättre och jag tycker dem var mer värda vinsten.
sen spela dem om 3:dje pris men förlora där också,måste kännas jobbigt .. juste,dem som vann aroscupen 2009 vare danderyd !!sen åkte vi hem och på kvällen gick vi till farfar o sonja och åt middag och spela ennu mera fotboll :D



Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback