LÖrdag - 13/6 - 09

sitter med äpplecider och godis framför mig just nu. syster & pappa kolla på film och sen typ klockan åtta ska vi kolla på patrick 1,5  värkar fett rolig! Imorgon är det söndag och jag vet inte riktigt vad  jag ska göra men jag hittar väll på något! rabblar snabbt upp vad jag gjorde idag och sen ska jag chatta lite.

Vakna typ,halv nio och var dötts trött! jag gick upp iallafall och kolla på tv med syster. Sen logga jag in på msn vid nio och kolla runt lite på bloggar och annat tråk.sen duscha jag,åt mat och sen gick jag till hedda. vi snacka lite först,det gör vi typ alltid och sen försökte vi göra ne dans men det gick inte för vi fick skrattanfall,haha :D vi gick ut i vardagsrummet och spela BUZZ Hollywood quix  med oliver (bror) jag söög! :D Sen åt vi pizza bröd och baka muffins. sen sms:a hedda med niclas och vi chatta med honom på msn. Vi kolla också på little miss sunshine som var jätte bra! när vi kollat klart ringde pappa mig och fråga om vi ville hänge med till hemmakväll och köpa godis. vi hängde med och hyrde 3 filmer och köpte godis. hemma hos oss sen lekte vi med dockor,vi hade jätte roligt! garva i timmar! haha,sen blev det pastarullar,Kramis


Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback