det är den 14 maj idag

jag är jätte trött och har ingen lust att göra något just nu! vill helst bara krypa tbx i sängen och somna om men ja kan nt. skulle typ vilja gå på bio eller något idag. det är sånt jävla skit bajs väder! varförvarförvarför kan det inte bli sool !? mamma kommer också hem ikväll ifrån malta,ska bli kul att träffa henne. nu ska jag lyssna på lite musik,kanske göra en deisgn och sen blir det frukost och städning.

Nu var det ganska länge sen jag la upp frågestunden så jag tänkte att jag lägge upp den igen. jag har fått 11 frågor än så länge men jag vill ha mer! FRÅGA FRÅGA FRÅGA!




 



Postat av: saga

sv: haha taack, det är nog bättre nu :) <33

2009-06-14 @ 17:15:48
URL: http://sagaaa.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback