Skrynkliga tvillingar !

Hallo på er hörni !

Idag har jag haft super kul.Jag vakna 10 i morse och det var väll bra det,haha:)Jag somna liksom 12 igår natt.Jag snacka med pappa om allt och lite till.När jag kommit upp från sängen så satte jag på datan och chatta lite med Hedda o Johannna.Sen åt jag frukost,det blev toast men med lite fel ost.Den var super...Blä ! Jag önska att jag hade smakat på osten innan jag fixa min toast.Sen chatta jag ännu lite mera Johanna och Hedda.Johanna fråga om jag ville åka till
"Eriksdalsbadet"med henne.Jag tyckte att det skulle vara jätte kul och klädde genast på mig och fixa iordning allt annat som ska fixas när man ska åka och bada.Pappa,mamma,Cockie,Alicia och jag åkte upp till Johanna i Gubbis.Jag gick upp till hennes port och där fick jag håla "Tuffis"i någon minut tills Johanna var klar.Vi prata om allt möjligt i bilen och skratta såklt ganska mycket.Framme vid badhuset släppte pappa oss och Johanna fick visa mig ingången.Haha:)Jag har ju glömmt lite sän förra året ;)Jag och Johanna betala allt och sen så hitta vi liksom inget skåp,helt galet.Haha;)Vi gick ju nästan runt där i 5 minuter.Shit ! Änteligen färdig ! Vi börja med en rutschkana och sen var vi i någon ström.
Sen åt vi lite,
Johanna ; Hamburgare,pommes och fanta
Julia ; Korv,pommes cola
Mumms,det var gött !
Sen bubbal vi i poolen och åkte ännu mera kana.En gång var det as pinsamt , jag åkte först och sen kom typ en 15 åring efter mig(Johanna bakom hene)Och jag fick inget bra glid så en tjej sa typ såhär till mig och Johanna :
-Jävla , snorunge !
Haha:)Gissa om vi skratta när vi var klara !
Sen hämta pappa mig och Johanna + att efter det köpte vi mat på Konsum.
Ikväll ska Johanna kanske sova hos mig ! Jippi !


                                                                          Puss o Kram

         
 Mina ingridigenser                        Färdig !                            Fel ost !
         
   Haha,våra kassar !          Färdig med min fruksot           Pajen till ikväll !


.Ps.Haha,namnet på inlägget var för att både jag och Johanna hade skrynkliga fingertoppar efter badet.Ds.


Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback