Skolan , jag gillar inte smällare !

Hallo på er !

Idag var det ingen rolig dag att gå till plugget på.Bena var tröta och mamma och pappa väckte mig halv 8.Det var väll tur det för när jag skulle gå så hitta jag inte mina nycklar.Men jag e ju så klantig att jag inte titta i min badryggsäck som jag hade på eriksdagsbadet.När jag hade 2 minuter så hitta jag den,uu,tur ! Sen gav jag Loppan mat och efter det kom Hedda.Vi gick och gick,det var liksom helt ödsligt på gatorna så man nästan trodde att man typ hade glömmt tiden men när vi kom så hade iallfafall 25% kommit.Marie kom och vi fick läsa och skriva i den där jobbig skoldagboken som vanligt.Den e ju bra att ha men jobbig att skriva i .Jag kluddar ganska mkt i den.(inte fult)på rasten körde vi burken och sen hade vi slöjd.Jag och Natta börja med en super snygg Näcessär som ska avar rödprickig.Vi kanske inte kom så långt för vi lyssna på massa andra roliga saker som Jonas sa.Sen hade vi luch,blää,pyttepanna ! Sen hade vi Matte och sen NP-Nationella prov(test)Sen gick jag hem med Hedda och Ellinor,dit kom oxå John och Hugo.Dom var så konstiga,dom ringde mig var och varannan minut,störande ska du tro ! Precis när vi kom ner i traphuset så la dom av en smällare och jag blev super rädd.Jag och Hedda liksom sprang ut från trapphuset.Som tur var så klar vi oss.Sen gick jag till Hedda och hefter der gick jag hem och ringde natta.Kl.17.30 kom Natta och Ida som jag skulle åka med till fotbollen.Vi hade jätte kul i bilen ska du veta.På träningen hade vi teknik och hemma duscha jag och snart ska jag kolla på GULDBAGGEN PÅ 1SVT1 




              

                                                                               


Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback