Kort Tisdag och Cokladbollar dag :)

090126 - Tisdag !

Idag har inge hänt ! Jag har varit i plugget , ritat , och sjungit ABBA låtar.Efter skolan så gick jag hem med Hedda och vi gjorde lite allt möjligt ! Hoppas din dag oxå var lyckat ! Puss <3

090127 - Onsdag !

Idag hade vi MA-NP super tråkigt , men vad ska man göra.Jag tyckte det var ganska svårt men klara det rätt så bra iallafall ( vet ej min poäng än ) Eftre skolan gick jag hem med Hedda & Ellinor vi tog lite kort och sen vinka vi av Hedda hemma hos mig.När vi kom in satte jag och Ellinor direkt igång med Cokladbolle baket.Vi lyckades bra och när vi var färdiga så sjöng vi ABBA singstar ! Vi kom lika i "skicka micken" ! Sen satt vi vid datan och kolla på konstiga klipp på youtube , t.ex  Tommy Skrattar , haha , kuul :) Sen åt vi och runt klockan 7 gick Ellinor . Pappa fråga om jag skulle me och handla och då blev mitt svar typ såhär :
-Asså , nja , jag måste gå på toa och ta på mig kläder .. ? Men ok då !
När vi gick ut från bilden och ut på parkeringen i Sköndal Centrum så såg vi en HUnd i en bil som var super lite.Alarmet på bilden hade gått och hunden var så himla söööt ! Stackare ! HUr kan man göra så mot sin hund ? Hemma nu så ska jag kolla vidare på "semester svenskar " och sen ska jag kolla på "made in sweden"

Puss o Kraam <3

   

   

   

   


Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback