Klara & Hedda !

Igår var jag otroligt stressad.Det kändas som om jag inte han med någonting.Nu e jag lite små trött.Sov såligt inatt.Ja,men nu ska jag berätta om hela dagen igår...

På mogonen var vi hemma.Pappa kolla på skidor jag satt vid datan mamma satt vid datan Olle sov och Cornelia hade tandvärk.Såhär kan det likosm se ut för en 11-årig donnas familj.Tillsist fråga mamma mig om jag ville åka med ch fira min kusin Klara på hennes 3-års dag.Men innan var jag tvungen att klä på mig och sen skulle vi in till stan för att köpa present.Vi var inne på PANDURO i typ 1 timme.Vi kom likosm precis när kalaset började.Klara öppna presenter och jag kolla på katterna Agust & Idun .När Klara öppnat alla presenter från mig mamma mormor och morfar så kom Klaras mormor och morfar.Asså min mormor och morfar e Klaras farmor och farfar.Till fika fanns det lite smått och gott.Jag åt tror jag 9 kakor.Dom var så otroligt goda.Sen var jag men Klara och vi fick tårta.När vi kom hem hade jag bara 45 minuter på mig att fixa mig inför Heddas fets.Jag kläde på mig mamma locka håret och jag fick slå in paket och skriva kort.Jag kom sist av alla och då hade jag glömt min kamera .Som tur var kunde min söta pappa hämta den oså jag kunde ta mkt kort.i åt mkt gott och jag vann e tävling,jippi ! Fick ett EXTRA tuggumi paket. Mumms...När alla gått satt jag Oliver och Hedda och spela Råttatollie(ken ej stava)Många kramar Julia !


Klaras Kalas !




Heddas Fest/party/kalas














Postat av: Cristin

BESÖK MIN BLOGG OCH PRENUMERERA PÅ BLOGLOVIN.COM . SEXIGASTE BIKINI OCH SNYGGASTE VÄSKOR FRÅN MISCHA BARTON! DU GÖR DIG SJÄLV EN TJÄNST.

ccristin.blogg.se

2009-01-18 @ 14:22:48
URL: http://ccristin.blogg.se/
Postat av: Julia

Okeej !

Men vf ?

2009-01-18 @ 18:58:08
URL: http://liksomjullan

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback