6:e men ändå bra !

Idag pela vi tunering i Åkersberga.Vi skulle mötas 14.40 för kl.15.00 skulle våran första match börja.Jag fick spela topp med Ida och tyvärr så blev det inge mål :(Sen var det lite vila och jag var mest med uppe på läktaren och där krama jag om Nellie,Helena och Mange.Haha,Nellie(3)Satt och skrek-Heja Julia hela matchen.Vilken unge asså !
Sen var det möte i omklädningsrummet igen och då fick jag spela back.Inte så kul men man ska ju vara glad för att man får spela i huvudtaget.Jag gjorde en mycket bra insats men vi förlora igen med nu 2-1.Men Ida gjorde mål och det
tackat vi henne för,Tack Ida :)Sen fick jag en korv,banan och jucie för att pigga upp mig lite.Nu var det ännu en match och den sista i grupp spelet.
Nu ska vi klå dom !
Och det gjorde vi oxå.Haha,Ellen gjorde mål och alla blev glada.Sen var matcherna i grupp spelet slut.Nu var det 1 timmes väntan och jag Lillen,Hedda,Alice och jossan spela på någon grej som fanns,haha,as tråkigt.Sen tog jag Johanna och Lillen lite roliga bilder och sen var det ut på plan och ge järnet.Vi spela ganska dåligt dom 5 första minutrarna,2 mål kom in.Ja,ja det här tar vi igen.Men ändå kanske inte.Snart därefter blev det 3-0 och det var typ kört.

Men kanske inte ...?

Vi kom igen med 1-3 av Ellen och sen 2-3 av Olivia.

Härligt men det blev ändå en 6:e plats.

Aja,det e väll bra iallafall !

Sen åkte vi hem och jag hade ont i mina fötter.Påvägen åt vi lite mat på Donken och sen satte jag mig här och snart,snart ,snart ska jag nog oxå ta mig till säng !


Puss och Svett Julia !


     

     

                           

                              Många fina bilder,men vems rumpa e det ?






Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback