Bästa fredagen på länge ..

Som rubriken säger så var det faktiskt den bästa fredagen på länge. Idag har vi haft det jätte roligt i skolan och efter. Men vi börjar om vad som hände i skolan och varför det var en sån toppen fredag :D

7.00 så vakna jag. Eller pappa väkte mig,som vanlig .. Mötte hedda o emmie åtta vid ica. Var i skolan typ tio över åtta. Vi tog våra saker och gick till klassrummet. Först hade vi loggbok och nya platser (bild kommer) på rasten så satt felicia i våran klass ensam så chantal och hedda gick fram och fråga om hon ville vara med på burken. Hon ville. Sen så prata jag lite med henne och fick reda på lite grejer. Vi hade sen matte med matilda och gjorde någon lek där man skulle ställa sig i storleksordning. Till lunchen satt jag med chanti,hedda och felicia. Det var potatisgratäng o kasler.. På rasten så var vi med simon,max och patrick på fotboll. Okej,vi spela inte men vi tog bollen men aah,vi hade iallafall roligt. Efter rasten var det typ lekar vid någon park. Våran bas grupp vann på allt. Jag var nära på att göra mål vid fotbollen men sköt mitt på målvakten ..
Sen hade vi bränboll och det vann vi på och sist var det fispey då gjorde cecilia i våran grupp 2 mål så att vi vann :D
Sen gick vi hem igen och stog o prata med max,patrick och simon i en kvart tills vi gick hem (eller cykla) Men vi tog emelies väg och då åkte vi mot gubbis och jag ville så gjärna träffa killarna. Så jag ringde alex och fråga vart han var och då var han hemma så vi cykla till honom och var där typ en timme :) Vi hade jätte roligt och nisse,jonte,frasse och hugo kom också sen så vi var många men det var roligt att träffa dem allihopa. Hämta syrran efter det och sen cykla vi hem och åt mellis.

Om en timme ska jag till natta så nu ska jag dra på mig lute snyggare kläder och sen fixa mig,Puss


Klicka så blir det större

Här fick ni en förklaring varför den här fredagen har varit så bra (och den är ju inte slut än)



Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback