Skridskor med Alice!

Tjena hörrni!

Idag har jag sovit länge men e ändå AS trött.
Igår kolla jag på en film på 6-an som var bra men lite konstig.
Det handla typ om relationer och något par som skulle på smekmånad i USA.
Ja,ja fatta inte så mycket :)
Jag vakna ialfall kl.10.00 eller exakt 09.56
Sen låg jag och läste min bok i typ 15 min. :)
Sen gick jag uppm och såg att farmor dtog i hallen så jag krama om henne
och sen trippa jag iväg till toan.
Men oturen hade jag.Precis då ringde Alice och undrade om jag ville åka sktidskor med
henne.Jag sa såklar JA,jag älskar att åka skridskor.
11.30 hämta dom upp mig och vi åkte ända bort till tyresö.
Vi åkte och drack varmchocklad.
Ja,i 2 timar segla vi runt på isen.Det var så KUL!
Hoppas ni också hade det toppen idag! :)

Ps.Snart eller kl.19.00 ska vi på BIO och se,
"Vi hade ialfall tur med vädret",super kul :)

P & K till alla och idag speciellt till ALICE<333

     
Ha,ha.Det var bubblor           Mina skridskor                      Alice min<333
i isen.



Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback