JULAFTON!(Igår asså)

Jaa,vilken Jul det var...

På morgonen gick jag upp kl.08.07 och då hörde jag pappa ligga på en matta och träna sitt
knä och Cornelia sitta vid barnprogram.Jag gick faktiskt själv upp ovh kolla på TV ett tag.
När kl.09.00 var det sista delen av julkalendern och det var väll bra.
Som man brukar säga"Slutet gott allting gott"

Efter jag hjälpt min 7 åriga syrra Cockie att duscha duscha jag själv och
sen fick jag föna och kama håret snabbt frö min mormor och morfar kom
för att vi skulle åka till min gammelmormor och gammelmorfar.
Dom bor i ganska långt här ifrån.Det var otroligt lite folk ute så vi satt inte i en ända bilkö!

Min gammelmormor och morfar blev jätte glade när vi kom och krama oss länge.
Vi åt lite köttbullar och sill+prinskorv och potatis.Sen fick vi också lite julmust(såklart)
och peppisar.När vi sen kom hem tog jag på mig en fin klänning som var lila och svart.

Lillen vet hur den precis ser ut.

På kvällen kom min farfar och extrafarmor+hennes son Christian och min farbror Peter.
Min mamma och Sonja(extrafarmor)börja fixa direkt med maten och allt annat.
Pappa bjöd på drink till vuxna då jag fråga var våran drink tagir vägen.Då tog han fram 3 glas till
och hälde upp en Peach dricka.
När alla gäster kommit var granen full av klappar till både stora och små.
Min syrra fick tillsist 23 klappar och jag 19 ganska lika va?
Tomten var min Farbror(Peter)Han var as rolig för det fanns ingen resår i byxan
och då blev byxorna väldigt stora.
Jag fick mycket fina saker som Datan som jag skiver på nu,sminkbox,mycket kläder,smis2 IKEA och peruk.
Men jag fick ju som sagt 19 och det som jag nu skrev var ju bara 5.

Alla bilder kommer imorgon,Kram Julia<3


Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback