Igår BIO idag typ inget :(

Heej allihopa.

Jag vet icke vad som ska göras idag.Det får väll komma med tiden.
Sitta vid TV-n eller data börjar bli lite långtråkigt.Ja,ja hoppas jag kommer på
något skoj att göra.Kanske borde ringa någon.
Asch,sak samma.
Imorgon e det you nyårsafton och då kommer jag kanske att vara inne lite grann.
Men mycket bilder kommer då.
Hi,hi,hi..:)
Igår såg jag iallafall en film,haha,icke vilken som helst.
Utan...."Vi hade iallafall tur med vädret"
Den var as rolig och man skaratta typ hela tiden.Det roliga var
att den som satt under mig och mamma hade typ sånt här efterskratt så det
blev ännu roligare. :)

Hemma tog jag några bilder,+ att köpte ett par lurar med mic till

datan som jag faktiskt blev väldigt nöjd med.

Filmen får betyg 9/10.
Varför,jag kan inte förklara.Den var liksom inte bäst :)
Men en av dom bättere.

     
Miranda diggar me!          Det här e coola grjer.         Love this candle<3

Ps.Nu har Hedda ringt,vi ska hitt på ngt Ds.



Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback