Grönan

Heej alla mina bloggare!

Igår var jag på Gröna Lund och hade det as kul.
Det var väldigt kallt när vi kom men jag hade kläder så det räckte.
Vi köpte sockervadd och brändamandlar spela på chokladhjul och rulla bollar.
Jag,mamma och Cornelia va inne i Lustiga huset.Det var lång kö upp till mattan ska du veta.(Vi stog i lutande rummet i kö)Och sen när vi åkt och skulle kolla på fotot då var inte vi med för våran matta var så snabb.
Hahaha..
Min kusin(3)Åkte en elefant (karusell)som åkte upp och ner om man tryckte på en knapp.
Sen åkte Jag,Cornelia,Klara och Stefan Kaffekopparna.Det var jätte kul.
Sen var vi på ett CAFE och där åt jag macka,varm choklad och wienbröd..
Mumms...

Sen skulle jag ha åkt KVASTEN men det var tråkigt att åka själv och klockan var ganska mycket.
Vi åkte hem med Djurgårdsfärjan till slussen och där bjöd min mormor och morfar oss på resturang.
Det va gött!
Jag tog PIZZA!
Mamma tog pasta med oxfile!
Cornelia tog Spagetti och köttfärssås!
//Kramisar julia










Postat av: Natta

fiin pizza:)<3//Natta<333

2008-12-22 @ 19:41:39
URL: http://alltidnatta.blogg.se/
Postat av: Julia

Jaaa,det e fiin!P&K

2008-12-27 @ 11:18:32
URL: http://eddasdag.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback