Fredag(lucia i skolan)

Hej alla  mina blogg läsare!

Idag hade vi lucia i vår skola.Många i vår klass har varit på träning
inför detta tåg och det blev et jätte fint tåg.
Dom som var med var T.ex.
Elli-jossan-Lillen och Natta<3
Sen hade vi EN-förhör på glosor+att vi skulle svar på några frågor,MUNTLIGT.
Efter det gick vi till luch där det var duk och ljus på alla bord och till lunch
serverades TOMTEGRÖT!
Mumms....
Sen gick vi ner till skolans Aula och där hade vi kryssfinal.
Kryss är som en nyhetstävling som vi ha varje termin.
Varje vecka sittar alla klasser och fyller i frågor på ett pappaer och när hela terminen gått har man
en final med en kille och en tjej från varje klass på mellastadiet.
Nu ska jag spela ett spel och sen ska jag på FEST och en person!
Bilder därifrån kommer imorron<3

Kramisar Julia<333

Lucia på skolan!              Mumms..med
                                              Tomtegröt<3

Postat av: wilma

jag var också med i lucia tåget!

cool blogg jag ska också skaffa en!

2008-12-29 @ 18:01:04
URL: http://liksomjullan.blogg.se/
Postat av: Julia

Ha,ha,ha.

TACK,VAD HETER DEN?

Kramn julia<3

2008-12-29 @ 23:36:33
URL: http://liksomjullan

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback