Titta här!

- Jag gillar nästan all musik, allt från dans,hiphop,disco o rock ..

- Jag älskar att vara ensam hemma, nästan mer än att vara med vänner ..

- Jag är med i skolan elevråd, vad säger ni nu da? ;)

- Jag är allmänt feg för personer som jag inte känner ..

- Jag älskar singellivet, :D

 

 



Postat av: PICCS FOTOBLOGG

Tkr likadant musik är livet, att va ensam hemma är helt underbart, singel äger och jag är skitfeg och blyg^^ Minns du när jag var me på elevrådet när jag skulle säga vad kamratstödjarna hade sagt typp.. haha jag mindes ingenting och faan vad jah rodnade!! HAHAHA kul som fan x) :)

2010-05-09 @ 12:26:35
URL: http://piccs.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback