Plugga inför SO prov ...

Nu ska jag sätta mej framför tv:n och försöka plugga so, 'suck' :/
Seriöst, hatar verkligen historia. Förstår inte hur lärarna, bland annat min mamma (som e lärare i historia) frivillgit väll läsa om någon gammal kung som levde för 2000 år sen, eller någon pyramid som byggdes i egypten ..

Träningen gick riktigt bra för mig, fick lite ont i förtterna så jag fick knyta om skorna ( ska få nya när jag fyller år)
Det kom två nya tjejer, båda hette typ isabell. Jag skulle typ 'ta hand om' den ena, issa trorja hon hette. Hon var jätte duktig och snäll, hoppas båda dom vill börja spela med oss till sommaren.

Blev ett lite för långt inlägg känner jag, ska försöka bli mer kortfattad tilll nästa gång ;)<3


våren 2009.

Postat av: Sophie

Spelar du i samma fotbollslag som Evelina Batch.. något? :P

2010-05-06 @ 16:00:11
URL: http://hiertasofie.blogg.se/
Postat av: PICCS FOTOBLOGG

Eller hur? Historia suuuuuger! Seriöst fattar inte varför man sk kunna sånt?

2010-05-06 @ 18:14:28
URL: http://piccs.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback