Massor, verkligen massor ..

.. att göra den här veckan. Skolan prioriteras för mycket nu, kanske för att man latat efter mite för mycket. Därför kommer min update vara låg den här veckan. Vi hade i alla fall idrott i skolan, det var ganska kul faktiskt. Var med emma o klara som vanligt typ. Sen flöt skolan på som vanligt, tråktråk .. Drog t johanna i typ två timmar sen. Asso det är läskigt. För  typ 8 månader sen visste jag knappt vem hon var, och nu är vi typ skit bra vänner. Hon är verkligen en vän i nöden, tack!

Nu ska jag typ leta upp min mobil o sen sova, det är jue skola imorgon oxå ;)

Postat av: Lova

söt bild! <3

2010-05-25 @ 15:07:10
URL: http://lovastyle.blogg.se/
Postat av: PICCS FOTOBLOGG

Skolan är jobbig... fast jag har bara engelskan kvar nu :] Hahahah fan jag är en pluggis :]

2010-05-25 @ 16:22:42
URL: http://piccs.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback