Inte på humör ikväll ..

Just nu känns det inte speciellt bra. Är hängig, mensvärk och förvirrad. Och i allt det här ska man hinna plugga inför ett skit svårt grammatik prov imorgon och sen ska man tydligen lämna in en teknik uppgift. Hur fan tror dom att man ska hinna när man måste göra allt för att nå målen och hinna med fritiden också!?

Aja, kommer faila på provet men skit samma .. Tränade inte eftersom jag hade så fucking ont i magen. Nu ska jag nog lägga mig i sängen, lyssna på gaga, käka godis och lära mig grammatik XD


på den tiden, då man inte visste va macro va för något ;)

Postat av: Anonym

sv. elin ska på handbollscup imorgon och jag ville helt enkelt inte !

2010-05-27 @ 19:18:21
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback