Gör allt för att hålla humöret uppe

Kom nyss hem från matchen, som gick väldigt bra. För alla, utom mig. Vet inte vad det är som har hänt på senaste tiden. Jag kämpar inte så mycket som jag gjorde förut, det känns som mitt självförtroende är i botten. Jag kan inte ta emot mig den posetiva feeedback som jag får, det går bara inte.

 

Jaja, nu vill jag berätta något roligt. Att vi faktiskt vann matchen. Med 4-0, inget mål från min sida. Men jag hade inte en direkt positon heller, deffensiv mittfältare. Har ont i båda mina fötter nu, spela därför bara en halvlek. Så ikväll ska jag ta hgand om mina älskade fötter. Men nu, smörja in mig med kropps smör från body shop - I ♥ IT.


Postat av: Madde

Hej! Hur har helgen varit? Kram

2010-05-16 @ 17:48:35
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag har haft en fin helg med både fest, filmmys och fika med vänner. Vad händer ikväll? kram

2010-05-16 @ 18:54:03
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback