Förlåt för dålig update

Hejjsan!

Jag och hedda var ute någon timme och köpte glass. Vi snacka som vanligt hela tiden, vi har alltid så mycket att prata om. Framför allt hur vi båda förändrats under året på kunskap. Jag minns faktiskt första skoldagen när jag,hedda o carro satt och snacka jätte mycket. Vi var typ dom ändå som kände varann ..

Men nu är allt förändrat. Båda posetivt o negativt. Men vill inte prata om det just nu. I skolan var jag mest iriiterad på en viss person, som borde veta vem den är. Men han göra jätte mycket, stolt. Klar med matten, spanska och nästan engelskan. Duktig flicka.

Om typ några timmar drar jag på träning, har sjukt ont i magen. Men det finns förklaringar, 2 saker faktiskt (list ut! ;)




Postat av: julia

tack så mycket! :) <3

jag vet inte, inte i helgen för då har jag konfirmation, men nästa helg kanske <33

2010-05-19 @ 16:52:12
URL: http://brunettjuliia.blogg.se/
Postat av: Madde

Okej, tack för svaret på dagens(måndag) fråga :) Allt bra idag? Kram

2010-05-19 @ 16:53:46
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha kommer med ihåg det. skit va alla vi 3 har förendrats scpess en av oss <3 :)

2010-05-27 @ 19:30:20

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback