Svar på kommentar

Anonym: Vad använder du för kamera?
Svar: Jag använder olika kameror. Men på headern är bilderna tagna med nikon coolpix l100.

Anonym: Tycker du att den är bra? Skulle du rekomendera den?
Svar: Jag tycker den är jätte bra. Framför allt när det gäller blixt och ute bilder. Den har en bra sivinkel och får med mycket på bilden. Jag köpte den för bara 2000:-. Men om man vill ha en bra kamera måste jag säga att en digitalkamera nästan har samma effekt.

Postat av: en person som undrar en sak :D

Okej, tycker du den är bra?

skulle du rekomendera den?

2010-03-20 @ 11:15:58
Postat av: E L I N

200 ? omg !

2010-03-20 @ 20:52:06
URL: http://alltidjah.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback