Dålig på att uppdatera ..

Ser att min uppdatering ligger sjukt lågt .. Men det har inte vart tid för blogging och data. Istället har jag jobbat över i skolan och idag simmade vi med laget. Det var super kul för det var typ ingen kö på slutet i äventyrsdelen. Men jag var rätt trött i skolan så det blev inte så långt bad. Vi var typ hemma runt kavrt i åtta,men det tog tid innan det blev blogg tid. Har 2 steg som ska redovisas den här veckan så det kommer vara en låg bloggvecka.

Blev frästen jätte glad för alla fina kommentarer om min design och bilden på mig. Tack så mycket igen :)♥


Postat av: Tove

Hihi varsegod XD

Haha :P

2010-03-09 @ 21:10:08
URL: http://beerglunds.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback