Christian the lion | I got a feeling

Shit,gud vad mycket känslor jag får av den här korta filmen. Tänker på när jag och min bästavän ebba alltid var tsm,sommrarna med julia andersson och alla minnen med min unnderbara gubbängsklass..

 

Den gör mig glad,samtidigt när jag gråter ..

 


Postat av: Sonja

Jag fick samma känsla som dig. Underbar film!

Vilket vackert namn dessutom!!!

2010-03-23 @ 12:13:08
Postat av: julia

gumman, jag saknar dig något så grymt mycket! fan, satt just o tänkte på hur jävla härligt vi ska ha det i sommar, och härliga varma sommarkvällar och ta kort o allt. fyfan vad jag längtar! jag har lust o bara sitta o snacka med dig just nu, för du är en person som fattar. jag älskar dig! <3

2010-03-25 @ 20:43:23
URL: http://brunettjuliia.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback