Bio & skidor

Försökt fixa en ny design,men det går skit dåligt!

Jaja,filmen (farsan) var rolig,som jag trodde. Haha,jag var ju där med hedda,linus,frida och anton. Jag satt och typ prata med frida och hedda hela filmen. Hehe,skämdes för jag fick sitta singel mellan två par. Men det gick. Sen åkte vi hem. Hedda åkte typ tbx till t-centralen men jag drog hem. Sen såg jag att pappa köpt längdskidor så åkte till ågesta och körde 4.4 km. Det var skit roligt och skönt att röra på sig lite. Ska försöka komma iväg ngn kväll igen.

Tänker ha en 'må bra vecka'. Haha,ska bara k'ka nyttig mat och mycket sallad. Träna och springa och inte käka något godis i veckan. Hoppas jag lyckas,KRAM

Saknar Kittelfjäll,vill åka tillbaka ..

Postat av: fanny

samma hoss mig<33

2010-03-07 @ 20:51:26
URL: http://fannysh.blogg.se/
Postat av: Tove

Ska äta frukost nu :) du ? :D

2010-03-08 @ 09:47:06
URL: http://beerglunds.blogg.se/
Postat av: Sonja

Varför kastar du ut pengar på bio, när du sitter och pratar hela filmen??? Klart du fixar att äta nyttigt, inget muffinsbak denna vecka alltså!!! Sköt om dig! Kramis!!

2010-03-08 @ 16:40:00

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback