Studentfest

Kom precis hem efter en riktigt lång dag. Skolan gick verkligen skit segt, jag och felicia gjorde ingenting. På förmiddagen satt vi ute och sola, sen satt vi och snacka med några i typ 2 timmar och sen hade vi lektion. Såklart blev jag o felicia tvugna att torka bord, men vi fick glass ;)!

Drog direkt till stan och handla kläder inför skolavslutningen. Blev dom som jag visade för ett tag sen :) Det såg faktiskt riktigt fint ut. Sen snabbt som fan hem och sen på sarahs studentfest. Det var fasktiskt ganske roligt att vara där. Något kallt, men vafan! :D


ser ni första bilden, tog den i morse och solen lyste så fucking mycke så jag fick blunda XD


Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback