Om gårdagen

Hejsan hoppsan!:) Fick inge tid till at blogga igår. Vi kom hit runt 12. Jag var sjukt trött eftersom det blev en tidig morgon. Vi drog till stranden ett tag, det var grymt skönt i vattnet. Ingen nyhet eftersom det alltid är jätte skönt i kalmarsund. Passa på att springa lite igår kväll, körde snabb jogging och intervall löpning + att jag träna lite i vattnet.

Idag blir det stranden igen, tar inte med mig kameran dit. Hörs ikväll!

På morgonen, snacka om att jag var trött.

Glass.

Postat av: Amanda

Sv : Bara bra. vad har du gjort idag då? :))))

2010-07-11 @ 16:21:29
URL: http://typamannduuss.blogg.se/
Postat av: hedda

saknar dej oxå gumman <3

men vi ses på gothia , jo frästen lagen kommer när vi e på gothia så ingen vet ngt tills dess :P o de ska bli två jämna lag <3

2010-07-11 @ 17:37:51
URL: http://oolydigast.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback