Green hill cup

Det blev en andra plats i gruppspelet och vi får nu möta tvåan i grupp 4:a. Skulle kunna vara våra vänner eller FK bromma som vi blev vänner med på aros. Jaja,sak samma. Min bästa match var den andra. Fick spela forward och gjorde ett mål.  Men typ bara några sekunder innan slutet fick jag en boll mitt i ansiktet,fyfan! Så ajg tacka inte för matchen utan klev av. Mitt huvud typ skaka och jag var yr..

I skolan annars blev jag kallad Julia Winberg av calle,höh. Jaa,inte så mkt mer med det utan att calle sa att han hade frågat på eric till mej,jag blev ju såklart skit sur men det var tydligen inte sant. Efter skolan drog jag o carro till farsta och följde efter några från skolan. Haha,vi var typ som småbarn som kör kurragömma :D<3 KRAM

Pappa (fotograf)


Postat av: hedda <3

NAWW lycka till på cupen :D<33

2010-01-30 @ 10:06:58
URL: http://heddish.blogg.se/
Postat av: Sonja

Hallå tjejen! Bytt foton igen,gillade det förra mer!!Kul att ni gick vidare,när är nästa match? Puss

2010-01-30 @ 10:22:45
Postat av: Rita ♥

Fin bild! :D

2010-01-30 @ 21:31:22
URL: http://ritas.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback