Det var helt fantastiskt!

Kvällen igår var super rolig. Asså jag tänkte inte att det skulle vara så roligt. Men innan var jag ju på ellinors kalas,roligt men det gick sådär på bowlingbanan. Men är ändå ganska stolt över resultatet :) Jag fick åka snabbt där ifrån för min farfar fyllde ju 70 och skulle fira det på restaurang. Kom hem,bytte om och sen iväg igen.

Konceptet på wallmans är att dom som är servitris och uppträder. Våran servitris hette lisa och sjöng super bra. Alla showerna var toppen,men visst fanns det några som var roligare än andra. Några minuter innan maten skulle serveras så kom en kulle och fråga om vi ville följa med bakom kulisserna. Jag och felicia, aah! :D
Det var as roligt,alla titta på oss och vi fick testa massa saker och sen jätte mycket som inte dem andra såg. Vi träffa chefen,tillexempel :)

Jag skulle kunna berätta hur mycket mer som helst,men det orkar jag inte. Har annat att göra,men bilder ska det bli!




Sen ...


Förätt; Vi ville inte ha lax något så vi fick toast.


Varmrätt; Oxfile,potatisgratäng och beaniesås (stav?)



Efterrätt; Brownie,pistachboll och grädde.


Det var allt jag hade och bjuda på,bilder från shoppingen idag kommer sen :) KRAM









Postat av: Sonja

Vi är så glada att kvällen blev så lyckad. Lite avundsjuk är jag att bara ni fick gå bakom scenen!!! Sköt om dig nu,inga brutna ben eller armar i halkan. Vi ses om drygt 2 veckor. Puss puss världens bästa Julia!

2010-01-10 @ 13:59:16
Postat av: hedda <3

Lägg upp bilde från bowlingbanan :D<33

2010-01-10 @ 15:13:16
URL: http://heddish.blogg.se/
Postat av: felicia<3

Heej julia!!

visst var det roligt=)=)=).



kram kram <3<3<3

2010-01-13 @ 20:45:48
Postat av: Anonym

fett gott det såg ut, tog du ingen bild på mig vid bowling festen?

2010-01-16 @ 17:07:15

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback