Nu är det dags ..



- PHOTOSHOP BLOGGAR,ooh! Älskar att få hjälp med photoshop och under bara 2 månader har jag lärt mig jätte mycket. T.ex tinkerbella,sagas och sannasrum är några av dom bloggar som jag har fått lite hjälp av.
- SKIDÅKNING,det finns många nackdelar med vintern och snön,kylan och allt slask. Men jag är ändå otroligt glad över att vi har riktig vinter i sverige. Man får ju åka skidor! Och nästa vecka ska jag till lappland,längaaaar ..
- MITT UTEHÅRBAND,lite konstigt kanske men jag älskar verkligen mitt hårband som är sådär tjockt (everest) och man använder ute. Jätte bar när man fryser om öronen och har toffs :)

http://i36.tinypic.com/f2966x.gifhttp://www.vora-maxmo.fi/images/218/bilder02/slalom_450.jpg

- BLOGG.SE,vad fan! Det är något error fel hela tiden! Blir jätte sur och farmför allt när jag är stort behöv av ny design. Det går inte att ladda upp bilder och så måste man gå fram och tillbaka hela tiden ..
- SKOLARBETE,orkar inte .. Snälla,ge mig en vecka eller två ledigt så kommer jag tillbaka pigg och glad igen ..
- GAMLA KLASSEN,saknar er så f*cking mycket asså! Saknar er varje timme,minut,sekund. Fyfan,hoppas vi aldrig släpper taget om varandra. Spelar ingen roll om det e kille/tjej ..


Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback