Picture from Valetine day




haha,mamma hade glömt i'et i mitt namn :)


Mamma gjorde min musli,och sen fick jag designa vår musli burk :)
1. Badhandskar
2.Fotkräm,bra att ah efter en fotbollstunering när man är blöt och svettig om fötterna
3. Badbomd till vårt nya badrum
4. Tuggumi (hello.k)
5. Ögonfransböjare

TACK MAMMA OCH PAPPA FÖR DOM JÄTTE FINA PRESENTERNA,hade inte behövt något för jag tycker om er iallafall!

Postat av: hedda <3

Saknar dig me vad e du för sjuk gmn ?<33

2010-02-14 @ 20:09:22
URL: http://heddish.blogg.se/
Postat av: Sonja

Va smaskigt det såg ut! Jag lånar badkaret nån kväll framöver! Se till att bli frisk nu till torsdag. Puss

2010-02-15 @ 18:48:29

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback