Melon Tuggumin

Käka nyss på ett melon tuggumi,erkänn att det inte finns någon godare tuggumi?!

Hah,försov mig i morse. Hade snooz på 5 minuter och då pep den igen och då stängde jag av. Smart vah!?
Men det gick helt okej dom fem första matcherna. En vinnst,3 lika och en förlust. Sluta tre och fick möta gusk. Förlora på övertid med 2-1. Men saken var den att jag hade ganska lite speltid under tuneringen. Efter andra matchen hade jag vridit till mitt knä som redan hade de ganska kämmpit. Kan nästan inte belasta knät i huvudtaget så,jätte tråkigt .. Men ni var super duktiga på planen tjejer! :D

Haaha,lite kul i omklädningsrummet när typ 'kumla' kommer in och bah;
- Vi kom åkte hit halv sju på morgonen och nu är klockan halvsju på kvällen ..
Jag bah,haha. Vi samlades 05.45 och ¨kte typ hem halv åtta.


Postat av: hedda

Det låter som om att ni hade rätt bra i går, Men gud va tidigt !!<333

Hoppas ditt knä blir bättre p&k //hedda

2010-02-28 @ 10:57:01
URL: http://heddish.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback