En vanlig torsdag

Vanlig skoldag igen och inga nya händelser som jag sett,hört eller läst. Vi fick ärtsoppa till lunch med 2 pannkakor. Fattar ni,2 STYCKEN! Det är som en halv macka typ. Alla gick typ till bea/konsum och köpte en fralla. Jag,hedda,joahnna,frida,madde och felicia/carro gick till bea och satt där och käka våra 3 kronors frallor. Bättre än ingenting iallafall.

Satt kvar med hedda i skolan. Imorgon ska jag redova steg 7 engelska och kanske steg7 matte.
Menmen,tog en liten fotorunda i solen. Jätte mysigt,men det var jävligt kallt om händerna när man ska hålla i kameran. Men vad gör man inte för kameran ..

Postat av: I s a b e l l a

SVAR: Åh tack, jag gillar dom med hihi! :D

2010-02-11 @ 17:36:40
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: Tove

Har du läst alla ? :)

2010-02-11 @ 20:04:09
URL: http://beerglunds.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback