Att inte orka ta ett steg ..

Det är så otroligt obehagligt när man e sjuk. Så fort man ställer sig upp värker hela kroppen och huvudet känns om om det ska ramla ner i golvet. Jag kan bli anfodd över att gå från mitt rum till soffan. Hemskt,men jag har ju vart me om det förut ..

Har inte orkat något idag,fixat bloggdesign,käkat melon,tittat på film och os och deppat över förlusten ..
När pappa kommer hem sen ska vi fixa ett USB minne så jag kan flytta upp mina bilder :)

I remember,när man kände sig så cool som hade koss. Och sen när man väl använder dom,då sätter man dom åt fel håll (opps!)


Postat av: Tove

Det går mån-fre :D Jag älskar det med :) !

2010-02-25 @ 20:52:29
URL: http://beerglunds.blogg.se/
Postat av: matilda

är du sjuk idag? (fredag)



det är jag också:(



kram <3

2010-02-26 @ 08:02:53
Postat av: julia

tack syster <3

2010-02-26 @ 16:26:49
URL: http://brunettjuliia.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback