Sista inlägget för idag ..

Det har blivit ganska mycket bloggning idag?
Eller iallafall mer än vad jag trodde,men det var nog för att vi var hemma hela eftermiddagen/kvällen. Skön slapp dag idag,studsat och typ skrattat. Fick också mina påskägg. Tack för 220 kronor,2 fina tröjor,trosor,örhängen och godis. Blir alltid lika glad över presenter,fast jag skämdes lite när man inte har ngt att ge tillbaka.

Vet inte riktigt om vi ska åka hem imorgon kväll,eller om det blir måndag morgon. Åker hellre imorgon kväll,skönare på något sätt. Det ska typ regna och bli tråk väder imorgon,så jag får väll lägga tid på plugg :/ Lagom roligt ^^

Juste! Djurgården vann andra semifinal matchen mot LHC,faan vad roligt!

Postat av: Anonym

<font size="STORLEK">TEXT</font>

2010-04-04 @ 10:31:31
URL: http://torpenbergs.blogg.se/
Postat av: S O F I E & E R I C A

Sv; Okej bra! :D Det är jag Sofie som skriver :P

Erica skriver typ aldrig komentarer, hah. ;)<3

2010-04-04 @ 19:18:35
URL: http://sofiericalways.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback