Så var man skadad igen ..

Jag förstår inte varför jag alltid får oturen och blir skadad, när man som helst inte vill det. Jag har känt redan igår att det sträckt i hela jumsken. Och idag skulle vi köra lite skott på träningen, då kände jag av det. Jag skulle skuta och behövde sträcka mig lite efter bollen. Så kände jag hur det drog till, det gjorde riktigt jävla ont.

Så jag körde bara halva träningen, cykla hem och bada och nu ska jag stretcha ut jumsken. Kommer säkert ha ont ett tag framöver. Vääääldigt tråkigt .. Imorgon är det träningen igen, ska testa, men det kommer nog bli svårt eftersom jag nu har lite svårt bara att gå ..

Men jag ska inte klaga, nedan ser ni värre saker ..


Brutna armar har blivit en lite tradition, det borde bli dags igen? :) (skojja)

Postat av: Samanta&Amanda

hehe gud vilken otuuur, jag har aldrig brutit nånting :)

2010-04-15 @ 06:51:33
URL: http://oolydiga.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback