Råkade 'ta' en stadium stumpa ..

HAHAHAHAHA,lite roligt när vi skulle åka hem från sickla idag. Så tittar jag ner på mina fötter och ser att jag på ena foten har kvar provstrumpan från när vi skull testa fotbollsskor. Garva som fan,för jag tyckte att den foten kändes lite varmare och skönare. Så nu hade man en grön stadium fotbollsstrumpa också ;)

Jag var bara hemma en snabbis och åkte sen vidare till farsta och mötte upp emelie. Vi gick runt och prata som vänner gör och jag köpte en plattång. Käka lite på donken (inte mat,äter bara glass & fika där). Sen drog vi hem hit och typ fixa hennes blogg och jag texta plattången. Den funka asbra :D HAPPY FACE

 


Postat av: Hedda

Göllig plutt :) <333

2010-04-10 @ 21:42:16
URL: http://heddish.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej jullan, kollade på emelies blogg och jag hoppas att ni inte har tagit blombilden och fjärilen från google för då kan emelie få hem en räkning eftersopm att alla bilder på google kommer från en blogg eller hemsida och det är copyright på allt.

2010-04-12 @ 16:41:00
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback