Hissar & Dissar

- Kenzas blogg! Åhh,börjar gilla att läsa den igen. Tyclte den var så tråkig ett tag i somras/höstas. Designen är i försig lite uttjatad nu,men iallafall. Fortsätt kenza!

- Lättlästa skolböcker! Haha,jag läste ut mio min mio i morse. Haha,inte så konstigt kanske. Typ storlek 14 på texten och typ hel bild varranat uppslag X)

- Koss! Köpte min för ett år sen ungefär. Och dom har hållt sig och är så j*vla bra! Älskar dom verkligen. Dom kosta typ 400/500 kronor. Men det var det förfan värt!

 

- Låtskrivning .. Åhh,blir så lack när det inte rimmar,eller inte är rätt rytm. Förstår inte varför man ska kunna skriva en låt! Kommer aldrig bli något inom musiken iallfall ..

 

- Donken. Tänker aldrig mer äta där,det är pissbläckitush äkligt! Max e det nya stället ;)

 

 

 


Postat av: julia

haha ah ;p kan inte du hjälpa mig med en design nångång? ;) <33

2010-04-06 @ 11:34:37
URL: http://brunettjuliia.blogg.se/
Postat av: alli♥

Heheh,tog dina "hiss" och "diss" bilder,tyckte dom var så fina,hoppas det inte gör nåt!<33

2010-04-06 @ 19:58:13
URL: http://aliciajonssons.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback