Dagen idag

Hellu min kära läsare!

Idag var jag såklart i skolan och gjorde bra ifrån mig (tror jag?) hihi. Vi hade första lektion efter samlingen WS (workshop) Jag redovisa steg 4 för Matilda och fick börja skriva min saga på steg 5!! Jag hann typ bara skriva några rader innan det var rast. Gjorde inget speciellt och sen var det matte. Till lunch blev det chili corncarne med konstigt ris så jag tog väldigt lite men en macka till. Efter lunchen var det spanska. Jag satt med hedda,max och Simon det var jätte roligt! :D Vi lärde oss lite konstiga ord och sådär :S

Sista workchop passet satt jag med Hedda och jobba tills det var rast och sen så jobba vi svenska istället för det var jätte jobbigt för huvudet att tänka. Jag fick en data efter Conrad och sen höll Simon o Calle på med mig. Eller dem stirra på mig och störde. Sen börja max läsa min text! Aja,efter skolan var jag med emelie och hedda på donken. Vi tog bara en varsin glass och snacka lite.

Om några minuter kommer pappa och då drar vi till något köpcenter och shoppar lite grann. puss


Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback