Photoshop funkar bara ...

.. på pappas data. Iallafall dt som jag vill göra. Här kommer lite smakprov på hur min nästa design kommer att se ut. Eller det är bara toppen av headen men iallafall,nu får ni kanske en liten aning om vad det skulle kunna vara :)

Tittade på några gamla inlägg och såg hur mycket bilder jag laddade upp. Från helger,skoldagar och annt skoj. Kanske jag borde ta med mig kameran eller iallafall mobilen sen så ni får njta av lite fina vinterbilder?
Aja,nu ska vi väll snart käka. Kra,

Postat av: Sonja

Det här gillar jag....snyggt!! Synd att Cosmonova var dåligt,allt jag sett där har varit jättebra! Fast det var några år sen. Puss!

2009-11-07 @ 11:06:35
Postat av: N A T H A L I E ♥

söt bloggen är nu,



sv. hihi kul att du tycker det !

2009-11-07 @ 17:46:55
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback